Vánoce 2012

28.12.2012 11:30

Celé Vánoce na cestách.

 

Návštěvní maraton je naštěstí už za námi. Teprve šestadvacátého jsme byli konečně doma, ve Vlaštovčím hnízdě. Ježíšek se pochlapil, mně donesl zimní bundu a Ajce ty strašlivě drahé speciální bandáže. Už po dvou dnech nošení Ajka opravdu přestávala kulhat, přesto stále musíme dodržovat klidový režim, tlapka je pořád nateklá a hřeje, achjé, co ještě na toho magorka vymyslet, aby to vydržel... Zase se nám potvrdilo, že zničit lze strakáče i psychicky, řada návštěv ji unavila naprosto dokonale! Čtyřdenní cestování po návštěvách ji dočista odrovnalo a únavu vyspávala celý den! Největší radost jí ovšem udělala ikeácká plyšová krysa, kterou si okamžitě zamilovala a žužlá ji teď celé dny. To se zas jednou Ježíšek trefil! :o)

Když už strakatá neví, co se sebou, přestane ji bavit likvidovat hračky a ani spát se jí nechce, rozhodne se k zábavě využít mě. Zatímco Radovan má tradiční inventuru v práci, já mám konečně po předvánočním pracovním maratonu pár dní volno a tím pádem jsem přes den jediným zdrojem psí zábavy. Ajka dopoledne víceméně prospí, jak je zvyklá z práce, ovšem odpoledne už se notně nudí a vymýšlí, co by. Vycházky má stále jen tři - ranní a noční kraťučkou pouze na vyvenčení, odpolední jsme už trochu protáhli, aby měla aspoň nějakou zábavu, mohla si počuchat a podívat se, co je v našem okolí nového. Jenže to jí samozřejmě nestačí a pak má doma roupy. Tuhle jsem si zavzpomínala na časy, kdy byla Ajka ještě štěně a měla ty své záchvaty běhání po bytě, kdy jsem ji v rámci domácích prací musela vždy vystrnadit do chodby, aby na sebe při amokovém lítání nestrhla žehličku, notebook nebo nějakou krabici s věcmi. Teď sice nelítá, to už ví, že smí jen v předsíni, ovšem když se nudí a panička sedí u žehlícího prkna, nenapadne strakatou nic lepšího, než se jít vtírat do přízně. Tu se mi za žehlicím prknem v těsné blízkosti žehličky objeví psí čumák, nebo mi pro změnu hrozně roztomilá strakatice rve hlavu do klína a když se jí začnu věnovat, vyšplhá se mi láskyplně až na hlavu. Co se týče naší pesy, už abychom zas chodily do práce! Nic tak skvěle psa neunaví, jako cestování MHD... :D

Pár fotek z Vánoc tady.