Mišmaš

21.08.2012 19:17

Tak nějak každá informace z jiného soudku... :o)

 

V první řadě musím prásknout, že náš sedlář se minulý týden ženil. Že se svatby zúčastnil prakticky každý od nás z práce není třeba dodávat, ale pozor, obřadu se zúčastnila i Ajka, jakožto náš strakatý firemní maskot. :-) Ostudu strakáčům rohodně neuřízla, chovala se velice způsobně a kdyby nebyla tak nápadně flekatá, nikdo by o ní snad ani nevěděl... Nutno dodat, že po tak kulturně náročném dni, kdy byla neustále ve střehu a sledovala dění okolo, jen jsme došli k pelechu, padla do něj a už jsme o ní nevěděli!

Také máme konečně vyšitá trička se strakáčkem. Sice výšivka ve výsledku vypadá trochu jinak, než jsme čekali, ale holt jak jsme si to navrhli, tak to máme. :o) Úplně zblízka nevypadá obrázek až tak úchvatně, ale s odstupem je perfektní! Budem dělat parádu a strakatou reklamu!

Dlouho jsme nebyli na kousání - Ajka měla namožené koleno, pak byly všelijaké letní tábory, no ale konečně jsme zašli. A ani tentokrát nechyběly vtipné průpovídky, to jsme se zas něco dozvěděli! Když jsem byla na první hodině tehdy na jaře, dozvěděla jsem se, že jestli to Ajce nepřestanu kazit, budu jíst zelenou polívku. Dodnes nevím, co to je, ale naštěstí jsem to nemusela nikdy zjistit, asi jsem se od té doby trochu zlepšila. Pak jsem se ještě dozvěděla, že je strakáč hrozné plemeno, protože v kruhovce Ajku namísto hadru tahaného po zemi zajímá jen ten druhý pes vedle. Tož teď máme novou hlášku! Ajka od té doby, co si kousla do "řídítek", ztratila zájem o hadr. Ten je teď už asi pod její úroveň. Když jsme přišli po tak dlouhé době, zkusili jsme hned ty řídítka, napřed jen tahaná po zemi, kde se do nich ale zas nedalo pořádně kousnout. Když se Radovan (ne ten můj, náš figurant!) rozhodl obětovat svůj ručník, připnul ho na vodítko a tahal před Ajkou, kterou jsem navíc hecovala, co myslíte, že se stalo? Ajka na nás z vysoka kašlala a hypnotizovala řídítka! Tak to s ní je. No a já jsem se opět dozvěděla, jací jsou strakáči hrozní: člověk jim to chce usnadnit a pomoct jim, ale oni ne. Oni jsou totiž masochisti, abyste věděli! A to byla myšlenka dne! :o)

Tady je směsice fotek z poslední doby. Svatba, trička i pár fotek z kousání.