Focení strakáčů

17.04.2012 17:44

Docela oklikou ke mně doputovalo zajímavé pozvání pro strakáčníky od velice šikovné mladé fotografky...

 

NA NEDĚLI 22. 4. POŘÁDÁM FOTOSRAZ ČESKÝCH STRAKATÝCH PSŮ!

SRAZ BUDE VE 14.00 NA TRAM. ZASTÁVCE HOSTIVAŘSKÁ.

Bude se fotit na Hostivařské přehradě, nejdřív půjdeme na nedalekou louku, potom sejdeme dolu k vodě a půjdeme podél břehu až k malému splavu. Upozorňuju, že tam jsou v hojném počtu u břehů mrtví kapři, takže notoričtí mlsouni budou mít Vánoce. Focení cca na 3-4 hodiny. S sebou prosím hlavně... NEKONFLIKTNÍ PSY (budou na volno po většinu času, bez obojků) hračky, mňamky, možná hadr na otření vody, nebo bahna z vody :) A vodu, na tu se vždycky zapomíná. Focení je ZDARMA, každý účastník ode mě dostane 3 fotky v originální velikosti dle svého výběru.

Je nutné se PŘIHLÁSIT NA EMAIL : Aneta.Jungerova[zavináč]gmail.com, kam napíšete Vaše jméno, jméno psa, pohlaví a jestli je s PP nebo ne.

Hlasovalo pro ČSP 80 lidí, tak jsem zvědavá na účast. Pokud můžete, sdílejte :)

 

 

Komentáře

Nedělní akce

Datum: 23.04.2012 | Vložil: Pepa Kouřil a strakatá Anděla.

Rád si přečtu jak tato akce probíhala, a těším se samozřejmě i na obrázky :-) Kdybych nebyl v práci tak bych vážně přemýšlel že ze strakatou Andělou vyrazíme po dlouhé době do Brna. Byla by to pro ni změna, místo granulí dát si voňavého uleženého kapra :-)

Re: Nedělní akce

Datum: 24.04.2012 | Vložil: Terkakoub

Ha há, tak jsem způsobila totální dezinfomaci! Předpokládala jsem, že každého trkne, že se jedná o focení v Praze, zvlášť při zmínce Hostivařské přehrady. :-) Tož se omlouvám všem, které jsem pouhým zkopírováním textu e-mailu zmátla... A zdravíme strakatého Anděla a jeho smečku. Pokud byste si někdy chtěli udělat výlet do Brna, rádi se s vámi uvidíme. :-)

Re: Re: Nedělní akce

Datum: 24.04.2012 | Vložil: Pepa Kouřil a strakatá Anděla.

Ano. V Brně máte asi pořád jenom brněnskou přehradu, a to určitě stačí, byl jsem tam myslím dvakrát a líbila se mi. Pražské vodní nádrže bohužel neznám ani neřeším, je to trochu z ruky :-( Když ale budeme mít ze stračenou cestu do Brna, určitě se předem včas ozveme :-)

Re: Re: Re: Nedělní akce

Datum: 25.04.2012 | Vložil: Terkakoub

Budeme se těšit! :-)

Přidat nový příspěvek